dagensdiskussion.blogg.se

Dagliga diskussioner som främst rör ämnet politik. Miljö, invandring, jämnställdhet, rättvisa och skola är ämnen jag gärna berör.

Välkommen till min DagensDiskussion!

Publicerad 2015-10-07 21:45:00 i Skola,

Välkommen välkommen! Den här bloggen kommer inriktas på diverse politiska frågor. Det kan vara frågor jag brinner för, något jag fastnat på, något som är aktuellt etc. Jag tar även emot förslag som ni vill att jag ska ta upp för diskussion, dock kan jag inte garantera att jag kan skriva om det då jag väljer att inte skriva om något jag har noll kunskap/intresse om då en sådan diskussion kan bli undermålig. Exempelvis ekonomi håller jag mig gärna från då det inte är mitt starkaste ämne.
 
Jag hoppas du kommer uppskatta diskussionerna på den här bloggen och, kommentera! Delta i diskussionen!
 
DagensDiskussion
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

politikbloggar.nu